REGULAMIN OKREŚLA WARUNKI, ZAKRES ORAZ ZASADY ORGANIZACJI WEBINARU ONLINE
§ 1. ORGANIZUJĄCY WEBINAR
Webinar organizowany jest przez ProviLogic Iwona Kula z siedzibą w Warszawie, adres: Al. Jerzego Waszyngtona 41 lok.17 Warszawa. NIP 8261496139, REGON: 367450641.
§ 2. WEBINAR
ProviLogic przeprowadza Webinar, który odbywa się przy użyciu serwisu internetowego (platforma), na które został zaproszony Uczestnik.
§ 3. WARUNKI UDZIAŁU W WEBINARACH i PROCEDURA REJESTRACJI
1. Udział w Webinarze jest bezkosztowy, prowadzony w celach promocyjnych i marketingowych, dlatego Uczestnik może się wycofać z udziału w Webinarze na każdym jego etapie.
2. Warunkiem udziału jest rejestracja wyłącznie za pośrednictwem formularza zgłoszeniowego, którego link został udostępniony w zaproszeniu przesłanym do Uczestnika za pomocą komunikacji elektronicznej e-mail lub udostępniony w mediach społecznościowych.
3. Wypełnienie formularza jest jednoznaczne z akceptacją postanowień niniejszego Regulaminu, a także przestrzegania przepisów porządkowych oraz innych ustaleń dokonanych pomiędzy Uczestnikiem a Organizatorem.
4. Uczestnik zainteresowany udziałem w wybranym webinarium przesyła jedno zgłoszenie za pomocą formularza.
5. Organizator zastrzega sobie ograniczenie miejsc na danym Webinarze.
6. Po dokonaniu rejestracji zarejestrowany Uczestnik otrzymuje drogą elektroniczną, na podany w formularzu adres e-mail, potwierdzenie rejestracji z informacją o możliwości udziału w Webinarze lub bezpośredni link do pokoju wydarzenia. O udziale w Webinarze decyduje ilość wolnych miejsc.
7. Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany Prowadzących lub programu, zmodyfikowania warunków technicznych oraz parametrów Webinaru z przyczyn od niego niezależnych, jednak nie będą one powodowały naruszenia umowy zawartej pomiędzy Uczestnikiem a Organizatorem na udział w Webinarze.
8. Webinar może być prowadzony na platformie ClickMeeting (Dostawca) lub odbywać się za pośrednictwem platformy Zoom (Dostawca) lub Webex (Dostawca).
9. W trakcie Webinaru Uczestnicy mogą zadawać pytania poprzez chat lub może zostać im udzielony głos lub wizja przez Prowadzącego.
10. Po zakończeniu Webinaru, Organizator przesyła: podziękowanie za wzięcie udziału, ankietę z prośbą o opinię.
11. Organizator i/ lub Prowadzący podczas trwania Webinaru i tuż po jego zakończeniu może za pomocą poczty elektronicznej wysłać do Uczestników:
a. dodatkowe materiały dydaktyczne,
b. prezentację udostępnioną podczas Webinaru,
c. nagranie/zapis video z przeprowadzonego Webinaru,
d. odpowiedzi na zadane przez Uczestników pytania,
e. potwierdzenie/poświadczenie udział w Webinarze.
§ 4. WARUNKI TECHNICZNE WEBINARU:
- Udział w Webinarze jest możliwy po zapoznaniu się z treścią niniejszego Regulaminu i potwierdzeniem jego akceptacji na formularzu zgłoszenia, wyłącznie za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej.
- Uczestnik, aby mógł wziąć udział w Webinarze, powinien posiadać komputer laptop, tablet lub smartfon z podłączeniem do internetu (sieci Internet) oraz mieć zainstalowaną przeglądarkę internetową. Dla zapewnienia bezproblemowego przebiegu odbioru Webinaru, zaleca się korzystać z najaktualniejszych wersji przeglądarki Chrome, Safari, Firefox, Opera lub Edge.Pełne wymagania techniczne Platformy ClickMeeting, Zoom i Webex, dostępne są na stronie producentów.
- Przebieg Webinaru w szczególności obejmuje:
a. transmisję w ciągu przebiegu danego Webinaru w czasie rzeczywistym,
b. komunikację dwustronną w czasie rzeczywistym z wykorzystaniem czatu i/ lub kamery i/lub mikrofonu, podczas której Uczestnik może prowadzić dyskusję, komentować Webinar i zadawać pytania,
c. przesyłanie treści, materiałów dydaktycznych oraz odpowiedzi na zadawane pytania z Webinaru przez Organizatora oraz Prowadzącego za pomocą e-mail do Uczestnika,
d. publikację zaproszenia z linkiem w ogólnej komunikacji poprzez sieć Internet.
- Uczestnik Webinaru wyraża zgodę na przechowywanie, przetwarzanie i wykorzystanie swoich danych osobowych podanych w formularzu zgłoszenia m.in.: imię, nazwisko, adres e-mail oraz w trakcie przebiegu Webinarium, w szczególności udostępnienia innym Uczestnikom imienia i nazwiska podczas czatu oraz udziału audiowizualnego, zarówno przez Organizatora, jak i Prowadzącego.
- Podczas Webinaru Pytania i wypowiedzi Uczestników są archiwizowane i mogą być dalej udostępniane, w związku z tym, Uczestnik który zarejestrował się dany Webinar wyraża zgodę i udziela prawa również Prowadzącemu do używania tych treści w dowolny sposób i w dowolnym celu. Organizator i Prowadzący na wniosek Uczestnika, może usunąć jego zarejestrowane treści.
- Webinarium, podczas swego trwania może być rejestrowane, a nagranie publikowane w serwisie Facebook, Linkedin, YouTube lub na stronie Organizatora: www.provilogic.pl oraz przy użyciu w mediów społecznościowych.
- Uczestnik Webinarium zobowiązuje się do udziału w nim w sposób zgodny z Regulaminem, przepisami prawa, przepisów i norm, do nieutrudniania i niezakłócania Webinaru swoimi działań, które są niezgodne z przepisami powszechnie obowiązującego prawa bądź dobrymi obyczajami oraz mogącymi naruszać dobra osobiste innych Uczestników, osób trzecich lub uzasadniony interes Organizatora i Prezenterów Webinaru.
§ 5. DANE OSOBOWE
- Administratorem danych osobowych w rozumieniu przepisów RODO jest Organizator.
Zgodnie z przepisami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz.UE.L Nr 119, str. 1) (dalej: „RODO”) oraz ustawy z dnia 10 maja 2018r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2019 r. poz. 1781).
- Dane Uczestnika przetwarzane są w celach rejestracji na Webinar i uczestnictwa w nim, przekazania informacji organizacyjnych drogą elektroniczną, materiałów dydaktycznych, badania ankietowego innych informacji związanych z Webinarem zgodnie z postanowieniami Regulaminu. Dokonując rejestracji Uczestnik wyraża zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych w postaci wizerunku i głosu rozmowy (dźwięk /głos, obraz), czaty, pliki, poprzez jego rejestrację i nagrywanie oraz rozpowszechnienie dla działań związanych z promocją. Podanie danych ma charakter dobrowolny, jednakże konieczny do wzięcia udziału w Webinarium i pełnych procesów obsługi z nim związanej. Odmowa podania danych osobowych w niezbędnym zakresie, skutkuje brakiem możliwości uczestnictwa, jest równoznaczne z rezygnacją udziału w Webinarze.
- W związku z przetwarzaniem danych Uczestnika, którego te dane dotyczą przysługują mu następujące prawa: dostępu do treści danych, sprostowania danych, usunięcia danych, ograniczenia przetwarzania danych, sprzeciwu wobec przetwarzania danych, przenoszenia danych. Prawa te przysługują w przypadkach i w zakresie przewidzianym przez obowiązujące przepisy prawa. W związku z przetwarzaniem danych przysługuje również prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
- Okres przechowywania danych przez Administratora zależy od celu przetwarzania. Co do zasady dane przechowywane są: do momentu zakończenia Webinaru; do momentu przedawnienia roszczeń z tytułu udziału w Webinarze; albo do momentu realizacji prawnie uzasadnionego interesu Administratora; albo do momentu wycofania zgody: w zakresie w jakim są te dane przetwarzane na podstawie zgody; do momentu wygaśnięcia obowiązku przechowywania danych osobowych wynikającego z przepisów powszechnie obowiązującego prawa (np. obowiązek przechowywania dokumentów księgowych, wydanych zaświadczeń, listy Uczestników, badań ankietowych). Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody udzielonej przed jej wycofaniem.
- Organizator podejmuje wszelkie stosowne środki bezpieczeństwa zgodne z przepisami prawa, a także powszechnie przyjętymi zasadami służącymi ochronie poufności informacji. Informacje w tym dane osobowe są zabezpieczane adekwatnie do poziomu ryzyka jakie generują.
- Dane osobowe mogą być udostępnione podmiotom upoważnionym na podstawie przepisów powszechnie obowiązującego prawa, w szczególności instytucjom uprawnionym do kontroli działalności Administratora lub instytucjom uprawnionym do uzyskania danych osobowych. Dane osobowe mogą być przetwarzane przez inne podmioty na podstawie zawartych z Administratorem umów powierzenia przetwarzania danych osobowych.
- Administrator informuje, że podczas udziału w transmisji Webinaru obowiązuje, z wyłączeniem Organizatora (Administratora), zakaz nagrywania i upowszechniania materiałów lub treści bez pisemnej zgody Organizatora.
- Uczestnik nie ma prawa zwielokrotniania i/lub wprowadzania do obrotu treści Webinaru oraz jakiegokolwiek innego udostępniania osobom trzecim ani też udzielania dalszych licencji.
- Aby móc realnie skorzystać z ww. praw należy skontaktować się z Organizatorem/ Administratorem. Kontakt poprzez e-mail: info@provilogic.pl lub listownie pod adresem: Aleja Jerzego Waszyngtona 41/17, 04-015 Warszawa.
§ 6. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Administratorowi/Organizatorowi przysługuje prawo do zmiany i aktualizacji postanowień w Regulaminie.
- Organizator będzie informował zarejestrowanych Uczestników o zmianie Regulaminu.
- Regulamin obowiązuje od dnia 19.02.2025 r.
§ 7. DEFINICJE
ORGANIZATOR/ ADMINISTRATOR: ProviLogic Iwona Kula z siedzibą w Warszawie, adres: aleja Jerzego Waszyngtona 41 lok.17 Warszawa. NIP 8261496139, REGON: 367450641.
DOSTAWCA – ClickMeeting spółką z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Gdańsku (kod: 80-309), przy al. Grunwaldzka 413, KRS 0000604194, NIP 5842747535 , platformie zoom cloud meeting (https://zoom.us/privacy), platformie webex (https://www.cisco.com/c/pl_pl/about/legal/privacy-full.html)
UCZESTNIK –każda osoba, która jest zainteresowana Webinarem i zarejestrowała się poprawnie w systemie podczas rejestracji na Webinar poprzez akceptację treści niniejszego Regulaminu. Osoba fizyczna, która ukończyła 18-lat posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, czyli zdolność do dokonywania we własnym imieniu czynności prawnych.
WEBINAR – organizowany przez ProviLogic, prowadzony on-line na platformie, który posiada własną Politykę prywatności.
PROWADZĄCY – osoba biorąca czynny udział w Webinarze z prawem do transmitowania dźwięku i obrazu ze swojej kamery, poprzez mikrofon i udostępnianie ze swojego komputera; firmy zewnętrzne, które wspierają organizację Wydarzenia. Posiadają prawo do dystrybucji materiałów reklamowych wśród Uczestników i ich prezentacji zarówno podczas trwania Wydarzenia jak i w komunikacji z nim związanej. Posiadają prawo do przetwarzania danych osobowych w celu i zakresie wymaganym do wypełnienia ich roli w Wydarzeniu.
REGULAMIN –postanowienia niniejszego Regulaminu.
RODO – Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz.UE.L Nr 119, str. 1).
SERWIS INTERNETOWY (PLATFORMA)/SYSTEM REJESTRACJI – Platforma online udostępniona przez dostawcę ClickMeeting, ZOOM i Webex, która umożliwia zarejestrowanie się Uczestnika i udział w Webinarze.