Design Thinking to uniwersalna i skuteczna metoda odkrywania i głębokiego zrozumienia potrzeb klientów. Metoda zakłada intensywną współpracę oraz szybkie prototypowanie i testowanie rozwiązań z przyszłym użytkownikiem produktu.
Design Thinking to narzędzia i sposoby pracy usprawniające proces tworzenia innowacyjnych produktów.
Nasze szkolenie to w istocie intensywne warsztaty kreatywnego myślenia, które pozwalają na rozwój umiejętności związanych z tworzeniem nowych rozwiązań w oparciu o podejście projektowe.
Program szkolenia
Na dwudniowe szkolenie składają się mini – wykłady i praktykowanie poznanych narzędzi nieszablonowego twórczego myślenia. Zasadniczym elementem szkolenia są warsztaty umożliwiające praktyczne stosowanie Design Thinking w definiowaniu i udoskonalaniu szeroko pojętych produktów dedykowanych klientom.
Forma zajęć
Wykład, dyskusje, ćwiczenia i przykłady ułatwiające zrozumienie materiału.
Materiały szkoleniowe
Wydruk materiałów szkoleniowych, materiały do ćwiczeń, dyplom udziału w szkoleniu, materiały biurowe. Dla szkoleń w formule zdalnej, wszystkie materiały szkoleniowe są w wersji elektronicznej.
Prowadzenie szkolenia
Trener posiadający kompetencje merytoryczne oraz bogate, wieloletnie doświadczenie praktyczne z umiejętnością przekazywania wiedzy. Z najwyższą starannością, dostosujemy prowadzenie szkolenia do potrzeb oraz wymagań organizacji.
Warunki uczestnictwa
Brak wymagań.
Grupa: od 8 do 15 osób
Czas trwania: 2 dni / 16 h