Komunikacja to kluczowy czynnik sukcesu projektu. Sukces projektu zależy również od tego, jaką wiedzą, kompetencjami, umiejętnościami i doświadczeniem dysponują tworzące zespół osoby, jak również od tego, jak te osoby ze sobą wzajemnie kooperują.
Cel szkolenia
Celem szkolenia jest przedstawienie pożądanych cech związanych z przywództwem w zespole projektowym, określenie szczególnie pożądanych cech liderów projektów oraz przedstawienie zasad efektywnej komunikacji w zespole i poza nim.
Szkolenie daje odpowiedź na pytanie, które z charakterystyk (predyspozycji, przymiotów osobistych) w zespole projektowym można uznać za szczególnie istotne? Co składa się na zarządzanie komunikacją w zespole projektowym? Jaka forma komunikacji może być uznana za optymalną.
Korzyści dla uczestników
Zapoznanie się z dobrymi praktykami i różnymi stylami przywództwa stosowane przez autorytety w dziedzinie zarządzania.
Adresaci szkolenia
Osoby zainteresowane tematem przywództwa i zarządzania wiedzą i komunikacją w projektach. Obecni i potencjalni kierownicy projektów , członkowie gremiów nadzorczych.
Program szkolenia
Dzień I
Dzień II
Forma zajęć
Szkolenie oprócz teorii uzupełnione jest ćwiczeniami i przykładami ułatwiającymi zrozumienie materiału.
Materiały szkoleniowe
Wydruk materiałów szkoleniowych dla szkoleń stacjonarnych, materiały do ćwiczeń, dyplom udziału w szkoleniu, materiały biurowe. Dla szkoleń w formule zdalnej, wszystkie materiały szkoleniowe są w wersji elektronicznej.
Prowadzenie szkolenia
Trener posiadający kompetencje merytoryczne oraz bogate, wieloletnie doświadczenie praktyczne z umiejętnością przekazywania wiedzy. Z najwyższą starannością, dostosujemy prowadzenie szkolenia do potrzeb oraz wymagań organizacji.
Warunki uczestnictwa
Brak wymagań.
Grupa: od 6 do 16 osób
Czas trwania: 2 dni / 16 h