Jakość rozmowy diagnozującej problem informatyczny użytkownika wraz z przekazaniem propozycji rozwiązania decyduje o satysfakcji użytkownika i przekłada się na efektywność działań help desk. Każdy komunikuje się inaczej, inaczej opisuje problem i oczekuje indywidualnego podejścia. Zdalny (telefoniczny) kontakt jest szybki i efektywny, jeśli równocześnie zadba się stosowanie reguł i zasad czytelnej komunikacji.
Cel szkolenia
Celem szkolenia jest wzrost umiejętności efektywnej komunikacji z użytkownikiem oraz radzenia sobie w trudnych sytuacjach kontaktu z osobą wymagającą, niezadowoloną, chaotyczną lub roszczeniową.
Korzyści dla uczestników
Po ukończeniu szkolenia uczestnicy będą potrafili;
Adresaci szkolenia
Szkolenie jest skierowane do pracowników Działów Wsparcia / Help Desk, które w swojej pracy wykorzystują komunikację telefoniczną jako kanał wsparcia użytkownika w rozwiązywaniu problemów technicznych.
Program szkolenia
Wprowadzenie do zajęć – oczekiwania użytkownika
Narzędzia budowanie dobrego kontaktu z klientem przez telefon
Argumentacja w rozmowie z użytkownikiem
Trudne sytuacje w kontakcie z użytkownikiem
Podsumowanie zajęć
Forma zajęć
Szkolenie prowadzone w formie stacjonarnej lub on-line. Zajęcia mają charakter warsztatowy (30% teorii – 70% ćwiczeń i treningu).
Materiały szkoleniowe
Wydruk materiałów szkoleniowych, dyplom udziału w szkoleniu, materiały biurowe. Dla szkoleń w formule zdalnej, wszystkie materiały szkoleniowe są w wersji elektronicznej.
Prowadzenie szkolenia
Trener posiadający kompetencje merytoryczne oraz bogate, wieloletnie doświadczenie praktyczne z umiejętnością przekazywania wiedzy. Z najwyższą starannością, dostosujemy prowadzenie szkolenia do potrzeb oraz wymagań organizacji.
Warunki uczestnictwa
Brak wymagań
Grupa: od 6 do 10 osób
Czas trwania: 1 dzień / 8 h