Szkolenie ITIL® Intermediate Service Strategy
Szkolenie ITIL® Intermediate Service Strategy
Biblioteka najlepszych praktyk zarządzania usługami IT znana pod nazwą ITIL® obecnie bardzo popularna i chętnie stosowana w działach IT i firmach informatycznych na całym świecie. Poznając ITIL® zdobywasz wiedzę, którą będziesz mógł wykorzystać zawsze i wszędzie, podnosisz swoje kwalifikacje; dodatkowo zdając na koniec szkolenia egzamin zdobywasz certyfikat, który jest rozpoznawalny i poszukiwany globalnie.
Szkolenie Service Strategy ze ścieżki Intermediate Lifecycle omawia szczegółowo zagadnienia i procesy planowania i strategii usług. Na zakończenie szkolenia przeprowadzany jest egzamin pozwalający uzyskać certyfikat ITIL® Intermediate Service Strategy oraz 3 punkty do certyfikatu ITIL® Expert.
Wymagania wstępne to posiadanie certyfikatu ITIL® Foundation oraz przynajmniej bierna znajomość języka angielskiego (rozumienie tekstu). Materiały szkoleniowe, ćwiczenia, przykłady, studia przypadków oraz sam egzamin są dostępne wyłącznie w języku angielskim. Językiem wykładowym jest język polski lub język angielski (dla grup międzynarodowych). Szkolenie obejmuje materiał teoretyczny prezentowany w formie wykładu, ćwiczenia, dyskusje oraz studia przypadków, jako przygotowanie do egzaminu.
Cel szkolenia
Dostarczenie uczestnikom wiedzy niezbędnej do zdania egzaminu ITIL® Intermediate Service Strategy, oraz zapoznanie z praktyką stosowania najlepszych praktyk ITIL® w zakresie planowania i strategii usług.
Korzyści dla uczestników
Po ukończeniu szkolenia uczestnicy będą:
- Znali i rozumieli wskazówki i rekomendacje ITIL® dotyczące planowania i rozwoju usług IT oraz organizacji, która je świadczy
- Wiedzieli jak można rekomendowane rozwiązania zastosować w praktyce
- Znali i rozumieli korzyści jakie niesie stosowanie najlepszych praktyk ITIL® w zakresie planowania i strategii usług
- Mogli podejść do egzaminu ITIL® Intermediate Service Strategy
Uwaga: podejście do egzaminu ITIL® Intermediate Service Strategy jest możliwe tylko po ukończeniu akredytowanego szkolenia z tego zakresu.
Adresaci szkolenia
Biblioteka najlepszych praktyk ITIL® dotyczy zarządzania w IT. Jest szczególnie polecana menadżerom, kierownikom, liderom, specjalistom, członkom zarządu odpowiedzialnym za IT. Znajomość ITIL® na poziomie Intermediate to istotne poszerzenie kompetencji zarządczych, poparte cennym i poszukiwanym certyfikatem. Ponadto szkolenie z zakresu strategii usług daje ważne wskazówki osobom pełniącym rolę członków zarządu odpowiedzialnych za IT, kierownikom działów IT, dyrektorom finansowym z odpowiedzialnością za IT, osobom odpowiedzialnym za rozwój i strategię oraz oferowanie i sprzedaż usług IT zarówno wewnętrznie jak i na ogólnym rynku.Szkolenie i egzamin są niezbędne wszystkim osobom zainteresowanym uzyskaniem certyfikatu ITIL® Expert.
Program szkolenia
1. Introduction to Service Strategy
2. Service management as a practice
3. Service strategy principles
4. Service strategy processes
a. Strategy management for IT services
b. Service portfolio management
c. Financial management for IT services
d. Demand management
e. Business relationship management
5. Service strategy, governance, architecture and ITSM implementation
6. Organizing for service strategy
7. Technology consideration
8. Implementing service strategy
9. Challenges, risks and critical success factors
10. Additional topics:
a. Types of assets
b. Service Strategy and the cloud
c. Risk assessment and management
11. ITIL® Intermediate Service Strategy exam.
Forma zajęć
Szkolenie oprócz teorii uzupełnione jest ćwiczeniami i przykładami ułatwiającymi zrozumienie materiału, ponadto w ramach przygotowania do egzaminu omawiane są przykładowe pytania egzaminacyjne oraz egzamin testowy.
Materiały szkoleniowe
Wydruk materiałów szkoleniowych, materiały do ćwiczeń, egzamin próbny, dyplom udziału w szkoleniu, materiały biurowe.
Prowadzenie szkolenia
Trener posiadający kompetencje merytoryczne oraz bogate, wieloletnie doświadczenie praktyczne z umiejętnością przekazywania wiedzy.
Z najwyższą starannością, dostosujemy prowadzenie szkolenia do potrzeb oraz wymagań organizacji.
Warunki uczestnictwa
Posiadanie certyfikatu ITIL® Foundation lub „ITIL® V2 Foundation” wraz z certyfikatem „ITIL® Foundation Bridge” oraz znajomość języka angielskiego.
Grupa: od 8 do 16
Czas trwania: 3 dni / 24 h
Zapytaj o cenę: KONTAKT
Sprawdź termin: TERMINARZ
ITIL® jest zarejestrowanym znakiem handlowym należącym do AXELOS Limited i używanym za jej zgodą. Wszelkie prawa zastrzeżone. Swirl logo™ jest znakiem handlowym należącym do AXELOS Limited i używanym za jego zgodą. Wszelkie prawa zastrzeżone. PW Consulting Group, posiada status akredytowanego ATO (Accredited Training Organization) & AEO (Accredited Examination Organization), nadaną przez organizację PEOPLECERT.