Szkolenie ITIL® Foundation
Szkolenie ITIL® Foundation
Biblioteka najlepszych praktyk zarządzania usługami IT znana pod nazwą ITIL® obecnie bardzo popularna i chętnie stosowana w działach IT i firmach informatycznych na całym świecie. Poznając ITIL® zdobywasz wiedzę, którą będziesz mógł wykorzystać zawsze i wszędzie, podnosisz swoje kwalifikacje; dodatkowo zdając na koniec szkolenia egzamin zdobywasz certyfikat, który jest rozpoznawalny i poszukiwany globalnie.
ITIL® 2011 Foundation jest to szkolenie z podstaw ITIL®. Zapoznaje uczestnika z najważniejszymi pojęciami oraz dostarcza ogólnej orientacji z zakresu stosowania najlepszych praktyk.
Po szkoleniu akredytowanym przeprowadzany jest egzamin umożliwiający uzyskanie certyfikatu ITIL® Foundation, który potwierdza wiedzę i kompetencje posiadacza i jest wymagany we wszystkich ścieżkach kształcenia – jest niezbędny do uczestnictwa we wszystkich następnych szkoleniach i egzaminach ITIL®.
W związku z tym, że jest to szkolenie podstawowe, osoby zainteresowane uczestnictwem nie muszą spełniać wygórowanych wymagań. Wskazana jest ogólna orientacja w branży informatycznej oraz podstawowa znajomość j. angielskiego.
Szkolenia prowadzone są w języku polskim, a dla grup międzynarodowych w języku angielskim. Te same wersje językowe dotyczą egzaminów. Wartość uzyskiwanego certyfikatu ITIL® Foundation nie zależy od języka, w którym zdawany był egzamin.
Cel szkolenia
Dostarczenie uczestnikom niezbędnej wiedzy do egzaminu ITIL® Foundation, zapoznanie z praktyką stosowania najlepszych praktyk ITIL®.
Korzyści dla uczestników
Po ukończeniu szkolenia uczestnicy będą:
- Rozumieli czym są najlepsze praktyki zarządzania w IT i w jakim celu się je stosuje
- Znali i rozumieli podstawowe pojęcia stosowane przez ITIL®
- Znali i rozumieli ogólne zasady funkcjonowania ITIL® w organizacji IT
- Mogli podejść do egzaminu ITIL® Foundation
Adresaci szkolenia
Biblioteka najlepszych praktyk ITIL® dotyczy zarządzania w IT. Jest szczególnie polecana osobom, które zarządzają, menadżerom każdego szczebla, kierownikom, liderom. Na poziomie podstawowym zasady zarządzania powinien znać każdy pracujący w organizacji IT stosującej ITIL®.
Uczestnictwo w szkoleniu jest polecane również osobom nie pracującym w IT, ale kooperującym z IT np. księgowym rozliczającym usługi IT, kierownikom działów zamawiających usługi IT, członkom zarządu odpowiedzialnym za IT.
Program szkolenia
- Wprowadzenie
- Zarządzania usługami IT jako praktyka
- Cyklu życia usługi
- Strategia usług
- Cele strategii usług
- Pojęcia i definicje
- Wartość usługi. Użyteczności i gwarancja
- Zarządzanie portfelem usług
- Zarządzanie finansowe
- Zarządzanie popytem
- Zarządzanie relacjami z biznesem
- Projektowanie usług
- Cele projektowania usług
- Pojęcia i definicje
- Zarządzanie poziomem świadczenia usług SLM
- Zarządzanie katalogiem usług
- Zarządzanie dostępnością
- Zarządzanie ciągłością usług IT
- Zarządzanie bezpieczeństwem informacji
- Zarządzanie potencjałem wykonawczym
- Zarządzanie dostawcami
- Koordynacja projektowania
- Przekazanie usług
- Cele przekazania usług
- Pojęcia I definicje
- Zarządzanie zmianą
- Zarządzanie zasobami i konfiguracją usług
- Zarządzanie wydaniami i wdrożeniami
- Zarządzanie wiedzą
- Planowanie i wsparcie przekazania
- Eksploatacja usług
- Cele eksploatacji usług
- Pojęcia i definicje.
- Zarządzanie zdarzeniami
- Zarządzanie incydentami
- Zarządzanie problemami
- Realizacja wniosków
- Zarządzanie uprawnieniami dostępu
- Funkcje ITIL
- Ustawiczne doskonalenie usług
- Cele ustawicznego doskonalenia usług
- Pojęcia i definicje
- Cykl Deminga
- Model ustawicznego doskonalenia
- Siedmiostopniowy proces doskonalenia
- CSF i KPI
- Miary i mierniki
- Przygotowanie do egzaminu i egzamin.
Forma zajęć
Szkolenie oprócz teorii uzupełnione jest ćwiczeniami i przykładami ułatwiającymi zrozumienie materiału, ponadto w ramach przygotowania do egzaminu omawiane są przykładowe pytania egzaminacyjne oraz egzamin testowy.
Materiały szkoleniowe
Wydruk materiałów szkoleniowych, materiały do ćwiczeń, egzaminy testowe, dyplom udziału w szkoleniu, materiały biurowe.
Prowadzenie szkolenia
Trener posiadający kompetencje merytoryczne oraz bogate, wieloletnie doświadczenie praktyczne z umiejętnością przekazywania wiedzy.
Z najwyższą starannością, dostosujemy prowadzenie szkolenia do potrzeb oraz wymagań organizacji.
Warunki uczestnictwa
Brak wymagań
Grupa: od 8 do 16
Czas trwania: 3 dni / 24 h
Zapytaj o cenę: KONTAKT
Sprawdź termin: TERMINARZ
ITIL® jest zarejestrowanym znakiem handlowym należącym do AXELOS Limited i używanym za jej zgodą. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Swirl logo™ jest znakiem handlowym należącym do AXELOS Limited i używanym za jego zgodą. Wszelkie prawa zastrzeżone.
PW Consulting Group, posiada status akredytowanego ATO (Accredited Training Organization) & AEO (Accredited Examination Organization), nadaną przez organizację PEOPLECERT.