Self-service password managment, czyli między bezpieczeństwem a efektywnością

MIASTO: KRAKÓW

TERMIN: już wkrótce

GODZINA: 10:00-13:00
ADRES WYDARZENIA: już wkrótce

PROGRAM WYDARZENIA:

Każda osoba zarządzająca organizacją Service Desk, nadzorująca ją lub prowadząca audyt efektywności wsparcia użytkowników wie, że ponad 25% zgłoszeń od użytkowników dotyczy ich problemów z hasłem. To intuicyjne wrażenie potwierdzają wnioski zawarte w raporcie „Password Management On The Service Desk”, który został opracowany i wydany przez Service Desk Institute (SDI) we współpracy z duńską firmą FastPassCorp.

Zgodnie z tym raportem większość wdrożeń narzędzi do samoobsługowego restartowania haseł kończy się niepowodzeniem, a tylko 18% z nich uznaje zwrot z inwestycji przekraczający 70%. Równocześnie tylko w 9% organizacji korzystających z takich narzędzi ponad 60% problemów jest samodzielnie rozwiązywana przez użytkowników. W znacznej większości organizacji użytkownicy rozwiązują sami mniej niż 40% problemów.

Organizowane przez nas wydarzenie będzie płaszczyzną, na której w klimacie business brunchu można będzie podzielić się wątpliwościami, podyskutować i wspólnie poszukać odpowiedzi na pytania:

  • czy w tym kontekście warto inwestować w rozwiązania tej klasy?
  • jakie znaczenie mają takie rozwiązania dla bezpieczeństwa informacji?
  • jak przeprowadzić wdrożenie, aby zapewnić sobie sukces?

Na spotkanie zapraszamy Gości Specjalnych – osoby, które najprawdopodobniej nie znają odpowiedzi na wszystkie pytania, ale posiadają duże doświadczenie i chcą się nim podzielić.

W trakcie spotkania na temat Self-Service Password Management, czyli między bezpieczeństwem a efektywnością będziemy omawiali zagadnienia:

  • wpływ automatyzacji procesów Service Desk na efektywność wsparcia użytkowników;
  • rozwiązania do samodzielnej zmiany haseł w kontekście bezpieczeństwa informacji;
  • przekonanie użytkowników do korzystania z wdrożonego rozwiązania;
  • zwrot z inwestycji w rozwiązania klasy Self-Service Password Management.

Goście specjalni

Do udziału w dyskusji zaprosiliśmy Gości Specjalnych:

Michał Brodowski

Michał Brodowski

Kierownik Zespołu, Departament Wsparcia Użytkownika PKO BP SA

Manager z wieloletnim doświadczeniem w zarzadzaniu obszarem IT w instytucji finansowej. Specjalizuje się w obszarach zarządzania usługami, procesami wsparcia, monitorowaniem jakości świadczonych usług. Zarządza organizacjami o rozproszonej strukturze organizacyjnej. Nadzoruje wdrożenia związane z automatyzacją i robotyzacją procesów wsparcia IT.

Artur Sygnatowicz

Artur Sygnatowicz

Niezależny Ekspert

Ekspert z wieloletnim doświadczeniem, doradzający w obszarze projektów związanych z zarządzaniem usługami IT (ITSM) oraz dotyczących bezpieczeństwa informacji. Posiada bogatą praktykę zawodową w tworzeniu i realizacji strategii działania przedsiębiorstw, zarządzania organizacją IT oraz w doradztwie biznesowym dla firm. Wiodący Audytor systemów ISO/IEC 27001, ISO/IEC 20000, ITIL® Expert oraz certyfikowany Audytor HDI®. Certyfikowany Trener oraz coach standardu zarządzania wiedzą Knowledge-Centered Service. Certyfikowany trener szkoleń HDI®. Jest aktywnym członkiem wielu branżowych stowarzyszeń, m.in. takich jak: HDI® International Certification Standards Committee, The Information Systems Audit and Control Association (ISACA Poland). Założyciel Help Desk Institute w Polsce.

Dariusz Szuszkiewicz

Dariusz Szuszkiewicz

Business Development Manager Eastern Europe, FastPassCorp

Manager z 18-letnim doświadczeniem w branży IT. Od kliku lat swoje działania koncentruje na wspieraniu firm w zakresie cyfrowej transformacji oraz w ochronie ich krytycznych zasobów przed cyberprzestępcami wprowadzając na polski rynek zaawansowane rozwiązania technologiczne z obszaru bezpieczeństwa IT.

Koordynator merytoryczny

Krzysztof Tomkiewicz

Krzysztof Tomkiewicz

Partner ProviLogic

Współfundator i pierwszy prezes Zarządu Fundacji Governica, ekspert zarządzania, organizator i autor programów ponad 250 konferencji, seminariów i mniejszych wydarzeń. Krzysztof jest współautorem koncepcji BizDevOps, autorem artykułów i prelegentem na wielu konferencjach. Prowadzi autorskie szkolenia i warsztaty oraz doradza firmom w obszarze zarządzania IT oraz dopasowania IT- Biznes.

Partnerzy wydarzenia

Mecenasem wydarzenia jest FastPassCorp.

Firma FastPassCorp zajmuje się samoobsługą haseł w dużych organizacjach. Dostarczane rozwiązanie ułatwia użytkownikom samoobsługę haseł, jest łatwe do wdrożenia i nie jest trudno uzasadnić jego zakup. Użytkownicy końcowi FastPass mogą zresetować zapomniane i zablokowane hasła w portalu samoobsługowym, nawet jeśli komputer jest zablokowany z powodu zapomnianego hasła. FastPass Password Manager jest dostarczane jako rozwiązanie lokalne lub usługa w chmurze. Więcej informacji na stronie www.fastpasscorp.com.

 

Formuła wydarzenia i Uczestnicy

Spotkanie ma formę biznesowego brunchu, na którym spotykają się osoby zainteresowane tematem, aby posłuchać dyskusji, ale również wziąć w niej aktywny udział. Dyskusja toczy się przede wszystkim między zaproszonymi Gośćmi Specjalnymi, jednak zachęcamy Uczestników nie tylko do zadawania pytań, ale również komentarzy i dłuższych wypowiedzi.

Spotkanie dedykowane jest dyrektorom departamentów wsparcia użytkowników i kierownikom działów Help Desk oraz Service Desk. Spodziewamy się, że w spotkaniu będzie uczestniczyło około 60 osób.

 

Informacja

Udział w wydarzeniu jest płatny, cena udziału: 50 zł brutto. Organizator nie pokrywa kosztów dojazdu na miejsce wydarzenia.
Rejestracji można dokonać za pomocą poniższego elektronicznego formularza do dnia 22.04.2020 r.

Rejestracja na wydarzenie nie jest tożsama z prawem do uczestnictwa. Liczba miejsc jest ograniczona. Zastrzegamy sobie prawo do kwalifikacji zgłoszeń i ograniczenia wstępu na wydarzenie przedstawicielom wybranych podmiotów, a w szczególności konkurencyjnym wobec organizatora i jego Partnerów.
Po zakwalifikowaniu, zgłoszenie zostanie potwierdzone drogą e-mail na 3 dni przed rozpoczęciem wydarzenia.

Formularz zgłoszeniowy

Ochrona danych osobowych
Zgody dobrowolne

Formularz musi zawierać dane: Imię, Nazwisko, Firma, Stanowisko, Numer telefonu, E-mail, Cena netto: 40,65. Cena brutto: 50,00 zł.