Szkolenie jest przeznaczone dla wszystkich osób mających styczność z prowadzeniem negocjacji z klientami, dostawcami, kooperantami itp. Obejmuje całość wiedzy niezbędnej do prawidłowego zrozumienia zasad prowadzenia skutecznych i profesjonalnych negocjacji.
Szkolenie ma na celu zaznajomienie z metodykami prowadzenia rozmów negocjacyjnych oraz usystematyzowanie posiadanej przez uczestników wiedzy praktycznej. Poprzez studia przypadków i ćwiczenia uczestnicy poznają praktyczne zastosowanie zasad prowadzenia rozmów negocjacyjnych oraz uczą się stosować je we własnym środowisku pracy. Ćwiczenia obejmują zagadnienia związane z definiowaniem zakresu i struktury rozmowy negocjacyjnej, tworzeniem planu negocjacji, reagowaniem na obiekcje stron w negocjacjach. Program może być na poziomie podstawowym i zaawansowanym włącznie z opcją prowadzenia negocjacji w środowisku międzynarodowym. W programie możemy uwzględnić zasady zarządzania procesem negocjacji w skali np. roku.
Cel szkolenia
Dostarczenie uczestnikom niezbędnej wiedzy o prowadzeniu skutecznych negocjacji.
Korzyści dla uczestników
Po ukończeniu szkolenia uczestnicy będą:
Adresaci szkolenia
Szkolenie jest ukierunkowane na wszystkie osoby mające styczność z prowadzeniem rozmów negocjacyjnych.
Program szkolenia
Forma zajęć
Szkolenie oprócz teorii uzupełnione jest ćwiczeniami i przykładami ułatwiającymi zrozumienie materiału.
Materiały szkoleniowe
Wydruk materiałów szkoleniowych, materiały do ćwiczeń, dyplom udziału w szkoleniu, materiały biurowe. Dla szkoleń w formule zdalnej, materiały szkoleniowe są w wersji elektronicznej.
Prowadzenie szkolenia
Trener posiadający kompetencje merytoryczne oraz bogate, wieloletnie doświadczenie praktyczne z umiejętnością przekazywania wiedzy. Z najwyższą starannością, dostosujemy prowadzenie szkolenia do potrzeb oraz wymagań organizacji.
Warunki uczestnictwa
Brak wymagań
Grupa: od 8 do 16 osób
Czas trwania: 2 dni / 16 h
Czas trwania szkolenia uzależniony jest od zwartości merytorycznej i poziomu zaawansowania uczestników.