Szkolenie jest przeznaczone dla pracowników i współpracowników (osób na kontraktach) małych i średnich zespołów IT (8-16 osób), pragnących podnieść efektywność. Obejmuje podstawy wiedzy niezbędnej do prawidłowego zrozumienia zarządzania procesowego i modelu usługowego. Uzupełnieniem prezentowanego podejścia procesowego będzie omówienie reguł i praktyk komunikacji w zespole IT.
Szkolenie, realizowane w formie angażującego warsztatu ma na celu usystematyzowanie posiadanej przez uczestników wiedzy praktycznej i skonfrontowanie jej z najlepszymi praktykami innych organizacji. Poprzez analizę własnych doświadczeń uczestnicy już w trakcie szkolenia identyfikują możliwości zastosowania zdobytych doświadczeń we własnej organizacji.
Cel szkolenia
Dostarczenie inspiracji do działań podnoszących efektywność zespołu IT.
Korzyści dla uczestników
Po ukończeniu szkolenia uczestnicy będą:
Adresaci szkolenia
Szkolenie jest ukierunkowane na wszystkie osoby pracujące w zespołach IT, w szczególności zajmujące się utrzymaniem (administrowaniem) systemów i wsparciem użytkowników. Osobom z zespołów rozwojowych (wdrożenia i programowanie) oraz devopsowych zapewni szersze spojrzenie na całość organizacji IT. Dedykowane dla małych i średnich organizacji.
Program szkolenia
Forma zajęć
Szkolenie jest prowadzone w formie warsztatu, w trakcie którego teoria uzupełniana jest omawianiem przykładów z praktyki uczestników.
Materiały szkoleniowe
Wydruk materiałów szkoleniowych, dyplom udziału w szkoleniu, materiały biurowe. Dla szkoleń w formule zdalnej, wszystkie materiały szkoleniowe są w wersji elektronicznej.
Prowadzenie szkolenia
Trener posiadający kompetencje merytoryczne oraz bogate, wieloletnie doświadczenie praktyczne z umiejętnością przekazywania wiedzy. Z najwyższą starannością, dostosujemy prowadzenie szkolenia do potrzeb oraz wymagań organizacji.
Warunki uczestnictwa
Brak wymagań
Grupa: od 8 do 16 osób
Czas trwania: 2 dni / 16 h