Szkolenie jest przeznaczone dla wszystkich osób mających styczność ze sprzedażą i obsługą klienta. Obejmuje całość wiedzy niezbędnej do prawidłowego zrozumienia zasad prowadzenia ciekawych dla klienta rozmów handlowych albo prezentacji handlowych z zastosowaniem zasad storytelling. Program może dotyczyć wybranych aspektów skutecznej sprzedaży albo kompleksowego wdrożenia standardów sprzedaży i obsługi klientów.
Szkolenie ma na celu zaznajomienie z metodykami prowadzenia rozmów handlowych oraz usystematyzowanie posiadanej przez uczestników wiedzy praktycznej. Poprzez studia przypadków i ćwiczenia uczestnicy poznają praktyczne zastosowanie zasad prowadzenia rozmów handlowych oraz uczą się stosować je we własnym środowisku pracy. Ćwiczenia obejmują zagadnienia związane z definiowaniem zakresu i struktury rozmowy handlowej, tworzeniem planu pracy w sprzedaży, sztuki wizualnego myślenia i prezentowania treści, reagowaniem na obiekcje klientów, prospektingu.
Cel szkolenia
Dostarczenie uczestnikom niezbędnej wiedzy o prowadzeniu skutecznej sprzedaży.
Korzyści dla uczestników
Po ukończeniu szkolenia uczestnicy będą:
Adresaci szkolenia
Szkolenie jest ukierunkowane na wszystkie osoby mające styczność z prowadzeniem rozmów handlowych w tym przez telefon z opcją video spotkań online.
Program szkolenia
Forma zajęć
Szkolenie oprócz teorii uzupełnione jest ćwiczeniami i przykładami ułatwiającymi zrozumienie materiału.
Materiały szkoleniowe
Wydruk materiałów szkoleniowych, materiały do ćwiczeń, dyplom udziału w szkoleniu, materiały biurowe. Dla szkoleń w formule zdalnej, materiały szkoleniowe są w wersji elektronicznej.
Prowadzenie szkolenia
Trener posiadający kompetencje merytoryczne oraz bogate, wieloletnie doświadczenie praktyczne z umiejętnością przekazywania wiedzy. Z najwyższą starannością, dostosujemy prowadzenie szkolenia do potrzeb oraz wymagań organizacji.
Warunki uczestnictwa
Brak wymagań
Grupa: od 8 do 16 osób
Czas trwania: 2 dni / 16 h
Czas trwania szkolenia uzależniony jest od zwartości merytorycznej i poziomu zaawansowania uczestników. Wersja 2 dniowa to przegląd wszystkich najważniejszych narzędzi i dokładny trening wybranych 2-3 kompetencji np. prowadzenia rozmów handlowych w oparciu o bardzo dobrze przygotowaną strukturę.