Analiza biznesowa jest jednym z kluczowych elementów budowania strategii organizacji. Obszar ten odpowiada za prawidłowe określenie potrzeby biznesowej i wskazanie rozwiązań, które dostarczą wartość zarówno poszczególnym pracownikom i klientom oraz całej organizacji. Umiejętne zdefiniowanie potrzeb to nie tylko analiza wewnętrzna organizacji, ale i badanie rynku i konkurencji; badanie potrzeb użytkowników – zarówno potrzeb świadomych, jak […]
Dzisiejsze dynamicznie zmieniające się otoczenie biznesowe charakteryzuje wzrost złożoności, konkurencyjności oraz ograniczoności, a to wpływa na ryzykowność przedsięwzięć. W związku z tym organizacje poszukują nowoczesnych koncepcji zarządzania, które zapewnią im przewagę konkurencyjną i pozwolą osiągnąć sukces na rynku. W tej sytuacji zarządzanie projektami zyskuje na znaczeniu, wcześniej niszowa techniczna dyscyplina, dziś obszar o strategicznym znaczeniu. […]
Coraz więcej organizacji stosuje bądź zamierza stosować podejście usługowe i zarządzanie procesowe. Wdrożenie kolejnych procesów zarządzania usługami IT, ich radykalna zmiana (reengineering), podniesienie efektywności lub redukcja kosztów wymaga nie tylko teoretycznej znajomości tych procesów, ale przede wszystkim doświadczenia w ich dopasowywaniu do realiów konkretnej organizacji. Wychodząc naprzeciw potrzebom firm proponujemy usługi doradcze w obszarze ITSM, […]