Strona główna Szkolenia Strona 8
W ostatnim 20-leciu upowszechniło się w Polsce i na całym świecie podejście do zarządzania informatyką bazujące na procesach i modelu usługowym. Jednym z ważniejszych elementów tego podejścia jest zapewnienie Użytkownikom wsparcia na poziomie zagwarantowanym
W ITSM problem jest zdefiniowany jako przyczyna jednego lub wielu incydentów. W chwili rejestrowania problemu ta przyczyna przeważnie nie jest znana a proces zarządzania problemami jest odpowiedzialny za dalsze badania i diagnozę.
Zarządzanie informatyką bazujące na modelu usługowym obecnie jest de facto standardem w większości firm i instytucji. Symbolem i najważniejszym elementem modelu usługowego jest Katalog Usług. Może on mieć bardziej lub mniej zaawansowaną formę
Zarządzanie Zmianami to zagadnienie bardzo szerokie i posiadające wiele aspektów. Poszukując szkolenia z tego zakresu można zauważyć, że oferta jest bardzo zróżnicowana oraz porusza bardzo różne aspekty i zagadnienia.
W ostatnim 20-leciu upowszechniło się w Polsce i na całym świecie podejście do zarządzania informatyką bazujące na procesach i modelu usługowym. Istotą tego podejścia jest efektywne i skuteczne dostarczanie biznesowi usług IT. Z założenia jakość tych usług
IT dopasowane do Biznesu to cel, który stawiają sobie najbardziej świadomi CIO i którego coraz częściej oczekuje Zarząd. Dopasowanie to nabiera szczególnego znaczenia w obecnych realiach transformacji cyfrowej, gdy IT to nie tylko wsparcie operacji biurowych
Warsztat IT dopasowane do Biznesu, prezentuje uczestnikowi autorskie rozwinięcie modelu SAMM (Strategic Alignment Maturity Model) profesora Jerry’ego Luftmana. Istotą zmian wprowadzonych przez trenera było dostosowanie modelu do realiów współczesnego rynku
Biblioteka najlepszych praktyk zarządzania usługami IT znana pod nazwą ITIL® obecnie bardzo popularna i chętnie stosowana w działach IT i firmach informatycznych na całym świecie. Poznając ITIL® zdobywasz wiedzę, którą będziesz mógł wykorzystać zawsze